تلویزیون جی پلاس

کیفیت UHD تلویزیون های جي پلاس

کیفیت تصاویر در UHD یا Ultra High Definition می باشد. تلویزیون هایی که دارای کیفیت UHD هستند، تصاویری با رزولوشنی 4 برابر تلویزیون های Full HD را ارائه می دهد. تلویزیون های Full HD توانایی نمایش 2 میلیون پیکسل رنگ و تلویزیون های UHD این مقدار بیش از 8 میلیون پیکسل می باشد.

قابلیت Time Shift در تلویزیون های جی پلاس

در واقع Time Shift تکنولوژی است که به کمک آن می توانید در زمان اختلال ایجاد کنید. به این معنا که اگر در حال تماشای یک سریال و یا مسابقه فوتبال باشید و بخشی از مسابقه یا سریال را متوجه نشده اید، می توانید زمان را کمی به عقب برگردانید و مجددا آن بخش را تماشا کنید. این تکنولوژی جابجایی زمان یکی از امکانات پرکاربرد تلویزیون های جی پلاس می باشد

سیستم عامل اندروید در تلویزیون شما

تلویزیون های هوشمندی که مجهز به سیستم عامل هستند، قابلیت نصب برنامه های مختلف را دارند. امکان وب گردی و تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین نیز به کمک سیستم عامل اندروید، برای شما فراهم شده است.

پنل‌ A+ در تلویزیون جی پلاس

پنل A+ این معنا را می دهد که نمایشگر تلویزیون شما دارای صفر درصد پیکسل معیوب و خطا می باشد. به عبارتی تلویزیون هایی با پنل A+ بکبفبت تصویر بسیار بالا و قابل قبولی را دارند. به طور کلی اگر تلویزیون جی پلاس شما دارای پنل A+ بود، خیالتان از بابت عدم وقوع پدیده پیکسل سوختگی و پیکسل روشن، راحت باشد.

قابلیت کنترل تطبیقی صدا

این قابلیت Adaptive Sound Control یا ASC نام دارد. این قابلیت که در اکثر تلویزیون های جی پلاس وجود دارد، باعث تجزیه تحلیل کردن صدا و درنتیجه افزایش کیفیت و شفافیت صدا می شود. زمانی که سیستم صوتی تلویزیون صدای هیجانیی را تشخیص دهد، با افزایش صدای بم، صدا را بسیار واضح و تاثیرگذار تر به گوش شما می رساند.

قابلیت ضبط بر روی حافظه خارجی

امکان ضبط کردن تمامی برنامه های در حال پخش بر روی یک حافظه خارجی، در تلویزیون های جی پلاس فراهم شده است. شما می توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را بر روی یک فلش ضبط کرده و در زمان دیگری اقدام به تماشای آن کنید.

 

 

 

ریموت جادویی

بر روی تمام تلویزیون های جی پلاس یک کنترل یا همان ریموت جادویی قرار دارد. شما می توانید تلفن همراه خود را تبدیل به یک کنترل هوشمند کرده و صفحه نمایش گوشی را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کنید. کنترل های موسی شکل نیز کار با این تلویزیون را بسیار آسان تر کرده است.

سیستم صوتی قدرتمند

یکی از مهم ترین ویژگی تلویزیون های جي پلاس، قدرت صوتی بالای آن ها می باشد. سیستم صوتی تعبیه شده بر روی این محصولات جزو با کیفیت ترین سیستم های صوتی ایرانی است. سیستم صوتی دوکاناله که قابلیت پخش فایل با فرمت های مختلف را دارد. استفاده از تکنولوژی های Surround و Clear Voice در میان تلویزیون های جی پلاس مشترک است. درگاه هاي تعبیه شده بر روی تلویزيون، ظاهر زیبا، انتقال صدا به کمک بلوتوث، رابط کاربری آسان و گارانتی اصل از دیگر ویژگی های مشترک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید