تنوع شیرآلات در ساختمان ها

در گذشته به دلیل تنوع شیرآلات در ساختمان ها، عموماً به این دستگاه ها جایگاه خاصی در طراحی داخلی خانه ها داده نمی شد و انتخاب آنها باعث به تاخیر افتادن مرحله نهایی نصب ساختمان می شد. اما در سال‌های اخیر با پیشرفت ماشین‌آلات ساختمانی، برندهای ایرانی و خارجی شیرآلات مدرنی را با طرح‌ها و طرح‌های متفاوت معرفی کرده‌اند، چرا که پس از اتمام لوله‌کشی و اتصالات آبراه، شیرآلات باکیفیت را به دنبال دارند. این طیف گسترده از مدل ها و برندها که خانه دکوراتور خانه را باز می گذارد، می تواند انتخاب محصولات با کیفیت را برای مشتریان دشوار کند.

شیرهای KWC
با توجه به اینکه شیرهای KWC موجود در ایران با لیسانس سوئیس از KWC در ایران تولید می شوند، ابتدا لازم است تاریخچه و ریشه های شرکت معروف سوئیسی KWC روشن شود.

این برند معروف به طور رسمی در سال 1847 در کارخانه های کوچک در منطقه Intercolm سوئیس شروع به کار کرد. این کارخانه در آن زمان توسط شخصی به نام کار راه اندازی شد و در زمینه تولید جعبه های موسیقی فعالیت داشت، اما پس از مرگ او کنترل آقای Loginbol را به دست گرفت.

 

Loginbol تغییرات اساسی در کارخانه و عملکرد آن ایجاد کرده است: KWC شیرآلاتی تولید کرده است که اکنون دارای خطوط تولید گسترده در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و ایالات متحده است. شایان ذکر است که در سال 2013 شرکت بزرگ سوئیسی فرانکه نشان تجاری KWC را خریداری کرد و اکنون به عنوان زیرمجموعه این شرکت فعالیت می کند. محصولات این برند توسط نمایندگی شیرالات KWC در سراسر ایران عرضه می شود.

علامت تجاری شیر KWC ساخت ایران
در پی بحران کم آبی در ایران و مصرف بی رویه نعمت خدادادی آن در کشور، رهبران برندها این هدف مهم و خطیر را سرلوحه کار خود قرار داده و محصولات کم مصرف و باکیفیت تولید کرده اند. شیرآلات تحت لیسانس از شرکت سوئیسی KWC برای رفع مشکل. این برند با احترام به حقوق مصرف کنندگان تمامی محصولات را از مواد اولیه مرغوب تولید می کند و با استفاده از روش های مختلف شیرالات KWC kwc بالاترین کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کارخانه شیرآلات
کارخانه شیرآلات KWC ایران با بکارگیری استانداردهای KDLCC و فناوری های روز در کشور سوئیس در سال 1363 در ایران تاسیس شد و هفده سال بعد به طور رسمی با خط تولید خود راه اندازی شد. این کارخانه دارای کلیه استانداردهای لازم جهت انجام کلیه فرآیندهای تولید شیرآلات اعم از پوشش، ریخته گری، قالب گیری و پرداخت می باشد و این موارد را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

شیرالات kwc

دریچه های شودر
شیرآلات برند شودر باکیفیت ایرانی علاوه بر زیبایی، ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد که شودر را از سایر برندها متمایز می کند. برخی از مزایای اصلی شادر عبارتند از:

شیرهای شودر از آلیاژهای مرغوب با مقدار بسیار کمی سرب در تجهیزات ساخته می شوند. زیرا وجود سرب در شیرها کیفیت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده و باعث پوسیدگی شیر می شود. همچنین از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید و آن را از معتبرترین نمایندگی شیرالات شادار خریداری کنید تا از عدم وجود چنین محصولاتی با محصولی که خریداری می کنید اطمینان حاصل کنید.

– کارتریج ها یکی از مهم ترین اجزای شیرآلات هستند که استفاده از نوع با کیفیت آنها به ارتقای کیفیت تجهیزات کمک می کند. بر این اساس شودر از باکیفیت ترین کارتریج ها در تمامی شیرها با کمترین جزئیات ممکن استفاده می کند.

پوشش دهی یکی از عوامل مهمی است که در زیبایی شیرآلات خانگی نقش بسزایی دارد. در این رابطه می توان گفت که روکش شیرآلات شاداری به دلیل کیفیت بسیار خوب کمتر کثیف شده و همیشه ظاهری زیبا و براق دارد.

– هواکش های مورد استفاده در شیرآلات برند ایرانی از نوع کاهنده آب می باشد. بنابراین استفاده از این شیرها باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب می شود.

شیرآلات شودر

انواع سوپاپ اطمینان
شیرآلات طرح شودر انواع مختلفی دارند و بر اساس کاربردشان به صورت زیر دسته بندی می شوند:

شیر توکار، شیر توالت، شیر حمام، شیر آشپزخانه، علم دوش، شیر توالت، شیر چشمی، شیرآلات کلاسیک، شیرآلات لوکس و لوازم جانبی.

دیدگاهتان را بنویسید