خرید تلویزیون

شرکت نفیس 24 پس از 4 دهه فعالیت فروشگاهی در زمینه خرید تلوزیون و ارائه خدماتی چون مشاوره تخصصی در راستای خرید بهتر، تضمین اصالت کالا،تحویل کالا به نحو احسنت و پرداخت در محل تصمیم گرفت که سایت فروشگاهی نفیس 24 را راه اندازی کند. پس از خرید از فروشگاه اینترنتی نفیس 24 ما از جهت  قیمت تلوزیون به شما اطمینان کامل خواهیم داد.

سعی داریم با به کارگیری سایت فروشگاهی، خرید تلوزیون را برای متقاضیان برندهایی نظیر آر تی سی، آکسون، آیوا، اسنوا، ال جی، ایکس ویژن، بلست، تی سی ال، جی پلاس، دوو، سامسونگ، سونی، فیلیپس، مارشال، هیوندای و پاناسونیک آسان کرده و محصولات پرچم دار و با کیفیت را در زمینه صوتی و تصویری عرضه کنیم.

خرید تلویزیون در نفیس 24

در زمینه خرید تلوزیون فعالیت گسترده ایی دارد،کارشناسان ما می توانند با ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه شما را برای خریدی بهتر همراهی کنند و لیست کاملی از به روز ترین قیمت تلوزیون را در اختیارتان قرار می دهند؛ توجه داشته باشید تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و با تضمین اصالت کالا به دست شما خواهند رسید.

ما موفقیتمان را در حوزه فروش محصولات صوتی و تصویری مدیون محصولات با کیفیت و با اصالتمان هستیم که همگی در این عرصه به نام بوده و همیشه مورد تایید مصرف کنندگانشان بوده اند.

لازم به ذکر است که در صورت ثبت سفارش اگر ساکن تهران باشید کالای شما در کمتر از 24 ساعت به دستتان خواهد رسید و هزینه پیک آن تا دمه پلاک پرداخت خواهد شد، در صورتی که ساکن دیگر شهرهای ایران باشید سفارشتان در طول 3 روز کاری به دستتان خواهد رسید.

اعتماد شما به ما کمک کرده است که در این سال ها بتوانیم به نحو احسن خدمات مشاوره تخصصی، فروش کالاهای پرچم دار بازار این روزها و… را ارائه بدهیم.

قیمت تلویزیون

یکی از عواملی که در خرید تلویزیون از اهمیت ویژه ایی برخوردار است قیمت آن است که به ویژگی هایی نظیر برند، اندازه، تعداد USB، وضوح تصویر (Resolution) و سیستم صوتی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید